Enlimonlusundan Arkadaşlar 4 aylik oğlumu sünnet ettirmeyi düşünüyorum. Bu konuyla ilgili paylaşabileceğiniz deneyimleriniz varsa memnun olurum.😊
Semesa Enlimonlusundan benim oğlum 5 ay 20 günlük dün sünnet oldu. Dikişli sünnet yaptırdık. Gece baya zor geçti ama şuan daha iyi. Keşke daha önce yaptirsaydim. Çünkü ameliyat haneden çıktığında çok ağladı. Ben yanında olmadığım için.
benim-kalbim-o Enlimonlusundan Bende oğlumu 4 aylıkken sünnet ettirdim bi yarım saat kadar huysuzluğu oldu ağladı onun dışında bi sıkıntı yaşamadım korkulacak bişey yok oğlumun sünnetini izliyordum dikişleri atılınca hepsini izledim gördüm 😊 3 günde geçti herşey dikişleri attı geç kalmadan yapın bence tam zamanı şimdi 😊
Semesa Enlimonlusundan evet klasik sünnet, dikişli sünnet ( hadtabede yapılan cerrahi sünnet) bide klemp li sünnet olmak üzere 3 çeşidi var
benim-kalbim-o Enlimonlusundan Hayır bölgesel uyuşturma oldu sadece uyanıktı bebeğim oynuyodum o ara onunla güle oynaya sünnet oldu maşallah
Elmalipankek 1 hafta önce yaptırdım canım sorunsuz geçti iyileşti NERDEYSE çok şükür sorun vaesa cevaplarım
Enlimonlusundan Elmalipankek çok teşekkür ederim. Ben de doktorla yarın konuşup gün alacağım. Aklıma takılan bir şey olursa sorarım.😊
benim-kalbim-o Enlimonlusundan Evet ağladı ama öyle bağıra çağıra değil normal ağlaması çarşafta falan salladık emzirdim uyudu uyanınca bidaha öyle ağlamadı