Kızlar yaklaşık 15 günden beri bebeğimin yüzünde akne var Almanya da yaşıyorum evime gelen ebe normal olduğunu 4 ayda geçeceğini söyledi bi çoğalıyor bi azalıyor allahtan kaşınmıyor şimdi kurumaya başlamış yüzü böyle cildi sert küçücük küçücük sarı kabuklar var hani böyle yara kurur da dökülmeye başlar ya onun gibi. Varmı böyle başına gelen ve evde tedavi uygulayan ne kadar sürede geçti?