Blndla Bu aylarda olupta uyku eğitimi veren var mı? Başarılı oldunuz mu? Cocuğumun pskolojisine zarar vermek istemiyorum..
Eciii Blndla ben kendim denedim ama başaramadım uyku konusu beni çok zorluyor uyumuyor oğlum kendi kendine mümkün değil
Atomkarinca Blndla 4. Ay atağı size uğramadı galiba 😁 bu dönemlerde pek önermiyorlar ama bebeğiniz sakin gece uykuları iyiyse deneyebilirsiniz çok güzel uyuyan hiç gece uyanmayan bebislerde gördük burda kolaylıklar dilerim
Blndla Atomkarinca uğramaz mı 10 dk uyuyo uyanıo 15 dk uyuyuo uyanıo bende o yüzden uyku eğitimi vermeyi düşünüyorm ya 🤦🏻♀️
incognito Ben uyku eğitimi minumum 120 günlük olunca verilebiliyor diye biliyorum. Ama atak zamanı daha da zorlanabilir bence. Ama eğitimden kastınız ağlatma değildir diye düşünüyorum. O hiç bir zaman tavsiye edilmiyor.