alikonunannesi ben de o dönem sizin gibi yaptım. Kızım 8 saat uyanmıyordu bazen, uyanınca emerken tekrar uyuyordu o nedenle sağdım biberonla verdim ama öncesinde yine emzirmeye çalıştım. Saçını dahi çektiğimizi biliriz öyle çaresizdik ama asla uyanmıyordu , topuk kanı aldılar kontrolde bir umut uyanır emer dedim onda bile kalkmamıştı ama 2 haftaya daha iyi hale geldi😊