Egemen26 kaç aylık bebeğiniz? Ben hiç sallamadım ama kucakta minik salınımlarla uyumaya alıştı bir ara. Baktık bu davranış biçimi oturacak, iyice alışıyor, bebe 8 kilo, ağırlaştı iyice, kollarda güç kalmadı. Müdahale etmemiz gerek dedik ve başladık yatağında pışpışla uyutmaya. Herşeye hazırlıklıydım, bir iki hafta sürer bu sancılı dönem dedim ama hiç korktuğum gibi olmadı. Bebek hemen uyum gösterdi. İlk gün bi 40 dakika kadar sürdü uykuya dalması, sonra üç dört gün içinde iyice kısaldı. Yatağına koyuyorum en fazla on dakika pışpışla dalıyor uykuya, çıkıyorum odadan. Çok kolay geçiyor uykuya. Haa diş dönemi olduğundan geceleri sık uyanıyor tabi malesef, ama en azından uykuya geçiş sürecimiz sancısız. Siz de yönteminizi değiştirmeyi deneyin isterseniz. Nereye kadar ayakta sallamaya gücünüz yetecek ki. Yazık sizlere de ebeveyn olarak.