Merhabalar bende happy kids ailesine yeni katıldim 2 gün önce kızımı genel anestesi sezeryanla kucağima aldim çok şükür..sorum şuki sütüm var şükürler olsun bebeğimi sık sık emziriyorum göğüslerimde çatlama olmadk fakat çok ağrıyolar ağrilarin hafiflemesi için ne kullanabilirim bana etkili bi krem yada ilaç önerebilir misiniz tecrübeli anneler.şimdiden teşekkür ederim herkese