1 yasinda oglum var. Dun hastaydim basim dönüyordu sabah uyaninca esim oglumu kaynanama birakti. Oglum kaynanama cok bagli onun oldugu yerde hic yanindan ayrilmaz ayaklarina sarilir filan. Bide oglum cok aktif haraketli degisik yerler degisik insanlar gormeyi seviyor. Neyse kaynanamda aksam oldu hersey cok guzel biz aksam almaya gidecektik ben yine kotu oldum gidemedik orda kaldi. Gece beni aramis surekli uyanmis oyle anlattilar. Sabah geldim hic beni gorunce sevinmedi 5 dk sonra kaynanama gitti sarildi 🙄 uyku saatiydi uykuluydu belki ondan bilmiyorim ama beni sevmiyor mu acaba🙄 normalde cok iyiyiz evde surekli onunla oynarim gece beraber yatiyoruz yetersiz miyim acaba bi yerde bi yanlis mi yapıyorum? Sizce?