Oğlum 3 aylık. 2ay aşısından sonra ne olduysa sağ göğsümü emmek istemiyor bugüne kadar ikisini de aynı oranda emiyordu ayrım yapmıyordu. Şimdi hiç bir şekilde tutmuyor sadece uyku halindeyken tutuyor emiyor bilinçli tutmuyor bu durumu yaşayan çözüm bulan sonrasında düzelen var mı yardım lütfen