Oğlum yaklaşık 10 aylık geçen hafta sünnet oldu ama pek ağlamadı sadece o gün biraz ağladı ertesi gün hemen ayaklandı maşşalah emekledi zaten dikişsiz sünnetti. Doğduğundan beri her gece sadece emmek için uyanan oğlum (diş çıkarırken bile uyurdu) asla yatmıyor ne gece ne gündüz. Gece kalkıp oturuyor ayağa kalkıyor bağırıyor . Gündüz sabit olan uyku saatlerinde yatmıyor . Var mı sünnetten sonra deliren bebişler .