OmerAlp03 Arkadaşlarrr aktivite masası Kullanan varmı? Bebeğiniz ne kadar zaman geçiriyor seviyor mu? Hangi markayı tavsiye edersiniz memnunmusunuz ?🤗
GoGirl OmerAlp03 ben 7 aylikken koydum ayakta durmayi sevdi zamanla ittirdi ayakta durdu 10.5 aylik yürüdü yurume arkadasida kullandik
suhedaborekci OmerAlp03 Kızıma 7 aylıkken almıştım. Şu an 9 aylık çok seviyor. Tutunup ayağa kalkıyor. Yürümeye başladığında daha çok sevecek gibi geliyor 😬
Kiraz OmerAlp03 ben clementoni düşünüyordum ama birden a101 inkini aldım çok sevdi onun sayesinde ayağa kalkmayı öğrendi bizim koltuklar yüksek olunca kalkamıyordu 😊