Hanimlar ne olur bana yardim edin artik cok yoruldumm bebegim 4 ay 22 gunluk dogdugundan beri uyku sorunumuz var. Uyumuyor. Yenidoganken bile sadece memede uyurdu bi yere koyayim hemen uyanirdi. Simdi kocaman oldu hem de meme reddi var memede uyumuyor gunduz uyutamiyorum. Ana kucaginda salliyorun hafifce uyusa da alip yatagina koyamiyorum yine uyaniyor. Anakucaginda birakiyorum mecburen ama max. 30 dk sonra uyaniyor. Tum gun uyumadigi icin gece uykusuna memede geciyor. 3 saat uyuyor guzelce sonra uyaniyor iste tekrar emzirme derken ondan sonra her saat basi uyaniyor sabaha kadar. Sabah da 6.30 gibi uyaniyoruz. Gozunden uyku akiyor esniyor ama uyutamiyorum bu saat oldu. Anakucaginda salladim uyumadi. Kucagimda pispisladim daldi sonra besigine koydum oh uyudu derken 15 saniyede bir sicramaya basladi. Kundakliyim dedim kundaklarken uyandi simdi yine dalmiyor. Emzik de tutmuyor. Cok yiprandim sanki sabah 6.30dan beri uykusu olmayan cocugu zorla uyutmaya calisiyormusum gibi hissediyorum. Halbuki esne esne bi hal oldu uyuyamadigi icin mizmizlaniyorda. Ac desem degil gaz desem degil. Dis desen degil. Nasil uyutabilirim bebegimi artik sinirlerim cok yiprandi ne is yapabiliyorum ne uyku uyuyabiliyorum. Esim yemek yapmasa ac kalicam. Bazi sabahlar yuzumu yikamayi unutuyorum o derece artik cok uzun oldu biliyorum ama cok yiprandim artik kusura bakmayin. Sinirden elim ayagim titriyor artik aglamaktan yoruldum.