Merhaba arkadaşlar kızım 6 ay 10 günlük 2 gün önce ateşi çıktı fitille düşürdük sonra ateşi çıkmaya devam edince doktora götürdük parmaktan kan alındı crpsi normal çıktı dönüşümlü olarak calpol-dolven-paranox s veriyorum dünde antibiyotiğe başladık ama ateşi hala 39, bucuk ilaçtan sonra düşüyor tekrar çıkmaya başlıyor görünürde dis de yok bilgili arkadaşlar ne yapmam konusunda yardımlarınızı bekliyorum 😔