Aşırı aşırı üzgünüm 😔 dün post açmıştım belki gören hatırlar oğlum 10 aylık sütten keseceğim diye bütün gün emzirmedim yiyeceklerle geçiştirdik günü gece oldu mama verdim almadı defalarca denedim yok almadı bende emzirmedim bütğn gün direnmişim bırakmıyım diye gece uyandıkça su içirdim ama artıkk. Sabah çokk ağladı gittim kahvaltı yaptırdım ona ama çok ağladım çokkk bir ay sonra doğum yapıcam karnımdaki bebek için diğer bebeğimi üzüyorum kahroldum sabaha kadar uyumadım ağladımm😭😭çok üzüldüm oğluma kahroldum resmen 😔😔