Pamuguum el düz üstünde emekliyor , ek gıdaya ise basliycamdan dolayı 4,5 aylıkken başladık şuanda, sabah kahvaltı öğlen çorba meyve akşam yine yemek yada çorba gidiyoruz , ıspanak brokoli, pazı ,kabak havuç patates yoğurt pekmez ceviz badem yumurta peynir zeytin ezmesi avakadolu yoğurt ,muz alma hurma , kıymalı çorbalar ,( yeni başladık) ,Brüksel lahanası ,bal kabağı aklıma gelenler bunların hepsinden veriyorum kimisini çorba yapıyorum kimisini haşlayıp karistirip püre yapıyorum