Günaydın sevgili anneler..🌸
Bebişe kimler hangi mamayı kullanıyor,
Kullandığınız mama hakkındaki düşünecekleriniz neler 😊
Ben Evoliva NurtiPro 1 kullanıyorum, ama üzücü bir olay var ki bu mamayı artık firma üretmiyor içeriği daha zengin olanını (Evoliva NurtiPro Plus 1) diğer mamadan biraz daha pahalı olarak üretiyor ben de bebeğime alarjik yapabilir düşüncesi ile eski mamayı stok yapmaya çalışıyorum :)
Kullandığım mama,
▪️ Sindirimi kolaylaştırıyor.
▪️ Kabız sorunu olmamakla beraber kakasını rahat yapıyor.
▪️Gaz sancısı olmuyor.
▪️ Bebeğim iştahla yiyor ve dengeli kilo aldırıyor.
▪️Mamayı yediğinde gece uykularını daha uzun süre yapıyor.
Bu mamayı bana hastanede sezeryandan can çekilirken hemşire önermişti 🙈 iyi ki de önermiş.. O can havli ile iyice bi araştırma ya da herhangi bir doktora sormadan mamayı kullandım. Ben memnun kaldım.
Peki ya siz bebeğinize kullandığınız mamalardan memnun musunuz? 😊🌸