Papatyam ayis oyun halısı değil ama oyuncak , mama sandalyesi hatta doğuya taşınırken eşyalarımızı getirmemiştim oradan televizon yastık yorgan ütü v b malzemeler bile aldık sorun yaşamadık
ayis [bilinmeyen] Ya yorumları okudumda da memnun kalan da var kalmayanda bi sormak istedim çok teşekkür ederim..😌
ayis [bilinmeyen] Çok teşekkürler ..sizinki ne kadarlıktı Benimki de bayağı hareketlendi ayakları hiç Durmuyo zaten 3 aylık 4 günlük kızım
ayis Papatyam Bizde daha önce eşim kendine ve bana saat falan almış ordan güzeldi memnun kaldım ama oyuncak türü şeyleri hiç bilemedim nasıl olur.. Şimdi oyun halısı ve ev salıncağı araştırıyorum bakalım yakında sipariş ederim.. Teşekkür ederim cevabınız için.. 😇