Elifinannesiii-11 Anneler üç aylık bebeğim geceleri emzirsem de koyduktan sonra kıvranmaya devam ediyor ama ağlamıyor gözü kapalı şekilde.. Gazdan mıdır doymadıgından mıdır? Memede uyuyup kalıyor bazen de kendi bırakıyor.