Bebegim bir ay 6 gunluk.. İki gun once kontrole gittik kilosu iyi 980 gram almis. Bebegim bazen 15 dk genelde de 8 ile 10 dk emiyo beni. İlk basta guzel kilo almasınin sebebi belki midesi kucuktu ondan. Emme suresi cok az geliyor bana. Millet iki gogus 15 dk emziriyo ikisini. Böyle olan ve saglıgi kilosu iyi olan var mi