Serap_74 bizde 1 ay 13 günlük olduk çırpınma değilde irkilme oluyor kızımda irkilince ellerini yukarıya kaldırıyor aniden.. ama bu yenidooganlarda olması gereken birseymis nörolojik acidan moro refleksi deniliyordu 😊
Ve benim kiz ellerini cok seviyor elleri battaniyenin içine sokuyorum ne yapıp ne edip çıkarmayı beceriyor 😀