Kizlar bebegim 9 aylik 10.ayimiza girdik. doktorumuz gece beslenmesini artik yavas yavas kesebilirsin aksi takdirde aliskanlik olusmaya baslar ise ileriki aylarda zor olur biraktirmak demisti. Gece beslenmesini kesen varmi aranizda nasil bir yol izlediniz. Bir iki gun biraz zorlu olabilir dedi doktor. 😔