Domino kizlar ayin 3unde atesim cikti ayni gun test yapıldı ertesi gun negatif cikti bir hafta sonra falan koku kaybi yasadim su an tad koku kaubim ve öksürük var ara ara bas agrim var esim de bas agrisi mide bulantisi kusma halsizlik vardi dun biraz iyidi koronaliyla temas etmiş bilmeden bende 184u aradim saglik bakanligindan iletişime gececekler dedi. dönüş alan var mı? neler yapıyorlar? eve mi geliyorlar ?
Seherronya Domino beni 4 gün sonra aradılar hastaneye giidn dediler onun haricinde birşey yapmıyolar eve falan gelme yok
Dykdyk Domino Ulaşabildiysen ne güzel ben mümkün değil ulaşamadım. Onları beklemeyin hemen bir test yaptırın pozitifse derhal tedavinize başlarlar. Beklemeyin birde ciğerlerinize iner Allah korusun. Çok geçmiş olsun
momyshark1 Domino pozitif degilseniz asla eve gelmiyorlar biz pozitifken bile zar zor 1000 kere arayarak eve gelmislerdi vakit kaybetmeden temas etmemeye calisarak gifip test yaptirin
SeverusSnape Domino eve gelmiyorlar, geleceğiz diyorlar ama boşuna beklemeyin bence. 4 gün bekledik, bi de ekiplerimiz gece de çalışıyor yoğunluktan demişlerdi, gece gündüz bekledik ama gelen olmadı. En sonunda kendimiz gittik hastaneye.
Domino Seherronya Aaa. e gitsek zaten gideriz milleti riske atmamak adina cikmiyoruz esim zaten basi agriyor dönüyor araba kullanamaz 2 cocuk var bakacak kimse yok hastalik vardir korkusu ile ne iyi yapiyorlar arayip hastaneye gidin demekle 😒😒
Domino Seherronya siz pozitiftiniz galiba bi postta okumustum gecmis olsun. su an nasilsiniz? belirtileriniz nelerdi ben ayim 3 unde yaptim test negatif cikti ama sonradan belirti vermeye başladı
Seherronya Domino şuan hafif öksürük tat ve koku kaybı var benim ilk belirtim boğaz ağrısıydı sonrasında tat koku kaybı oluştu. Zar zor test yaptırabildik yapmıyolardı eniştem koronaydı mecburen onunla temas ettiğimi söyledim tc sini istediler öyle test yaptırabildim
Domino Seherronya yalvariyoruz artık bende mart ayindan beri sayili cikmisimdir disari o da markete gitmisimdir esim calisiyor mecbur çıkıyor bende de tad 2 gundur yok koku 4 5 gun olcak yok koku duygum gitmis tum duygularim gitmis gibi😳 2 gundur de öksürük var sanki bogazliyorlar gibi hissediyorum girtlagima bisey oturmuş da yutkunuyorum gitmiyor düğüm gibi😥 hastaneye mi gittiniz test yapmaya ? kusura bakmayin tutuyorum sizi de 😣
Domino Dykdyk Oksuruk var zaten 2 gundur bende sanki bogazimda dugum var da yutkunuyorum gecmiyor😥 ulasabildim sukur 2 gundur ariyorum sabah erkenden aradim sende erkenden ara yada gece 2 3 gibi napalim ulasmak baya zor oldu 36 dakika bekledim dün ses kesildi kapatmak zorunda kaldım sukur bugun ulaştım. esim uyuyor ikna edebilirsem kendimiz gideriz hastaneye 2 cocuk da var bakacak kimse yok hastalik vardir korkusu ile bakmak istemiyorlar eltim var o da korkuyor hastalik vardir diye 😒 Allah kimseye muhtac etmesin bakalim napcaz
Domino momyshark1 bide fahrettin bey temasli oldugunuz kisiyi filyasyon ekibime soyleyin diyor 😒 gösteriş iste ama gercekler de bunlar drmek ki. test yapmasi icin aradım yoksa pozitif oldugumu nerden bileyim.🤦♀️ esim de biraz rahatsiz 2 cocuk da var hastalik vardir korkusu ile kimse de yok baksin üfff🤦♀️
Dykdyk Domino Ben ulaşamadım gittim test yaptırdım mecbur canım. Sizde bir şekilde mutlaka yaptırın. İnşallah yoktur 🤲
Domino Dykdyk insallah canim ama yoksa neden tad kokum yok gunlerdir herseyden sogudum ev isi bile yapmak istemiyorum ne guzel şeymiş saglik yaa. bi duyu organim gitti hersey gitti zannediyorum. halimize sukurler olsun valla. belki benim ki gecici ama kalici olanlara Allah yardim etsin insallah onlari coook iyi anladim zaten hep uzulurdum hallerine dua ederdim görünce sakat yada ne bilim bi yerinde sorunu olan insanlara ama daha cok anladim
Dykdyk Domino Benimde tat var ama koku yok kuzum testim pozitif çıktı 🥺 Allahıma binlerce şükürler olsun ki ayakta hafif atlatıyorum. Rabbim hastanede mücadele veren durumu ağır bütün hastalara şifa versin 🤲 Sağlık gibisi yok
Domino Dykdyk aynen canım sağlık gibisi yok. Bende ayaktayım biraz öksürük var nefes alınca gırtlağını sıkıyorlar sanki biraz da bugun halsizim koku tad hala yok.
Umay_ Domino Eve pozitifseniz bile gelmiyorlar artık. Açık açık gelmiyoruz yogunluk var dediler. Kotulesirse anca öyle ilaç getirmeye geliyolarmis. Benim esim pozitif çıktı kendimiz özelde yaptırmıştık test. 5 aylık bebeğim ve bende hiç bir belirti yok ama bizi de otomatikman pozitif sayıp karantinaya aldılar. Çok şükür iyiz. Siz de eşiniz de evde bol bol c vitamini alın, iyi beslenin. Atlatırsıniz inşallah. Artık yakalanmayan kalmadı gibi birşey.
Domino Umay_ evet canim c vitamini aliyoruz beslenmeye de dikkate diyoruz esim bugun daha iyyim dedi bende biraz halsizim dizlerim agriyor ve tad koku hâlâ yok. o zaman artik evde basiminizin caresine bakacagiz🤦♀️