pervin_t Kızlar 2 aylık kızımı evde nasıl giydirmeliyim?evimiz sıcak oluyor ama ben 2 kat giydiriyorum bebeğimi.Sanki üşüyecek gibime geliyor 😂Elleri,yüzü bazen buz gibi oluyor diye bi türlü 1 kat giydiremiyorum korkuyorum
drn5410 pervin_t benim kızım 3.5 aylık bende altını 2 kat giydiriyom bacakları sıcacık oluyor üstünü de içine kısa kollu zıbın üstü uzun kollu yada 2 kat uzun kol giydiriyom bizim ev de kaloriferli ama merkezi sistem gündüz yanmıyor baktım üşüyorum elektrikli sobayı açıyorum 22-23 derece falan ortalama ev 🏡 bende mi abartıyorum ne 🤣
pervin_t Dk72 uzun kol body,pantolon uzerine de tulum😁corap ve bere.eldiveni 4 gündür çıkarttım artık
Butterfly pervin_t annemlerdeyim bura biraz soğuk olduğu için 1 atlet 2 zıbın giydıriyorum bide gömlek , alt olarak klotlu çorap , kalın çorap bide pantolon . Kendi evimiz sıçak olduğu için atlet 1 kısa kol zıbın bide gömlek . Alt aynı oluyor
Leylamoms Ev 24 derece oluyor genelde altına kısa kollu zıbın üstüne de genellikle ayaklı tulum giydiriyorum cok üşüdü gibi hissedersem yelek giydiriyorum
drn5410 Krsmngl yok gayet iyi çok şükür giydirdiklerim kalın değil sık sık kontrol ediyorum terlemiyor da üşümüyor da
oldugrs1 Bende hep acaba bebeğim üşüyomu diye düşünüyorum. Bebeğim 46 günlük uzun kollu zıbın üzerine normal penye şeyler onun üzerinede yelek altınada külotlu çorap eşofman yada tayt giydiriyorum sizce üşüyomudur