Ikrabebek canım, tekbaşına yapabilecegin bir şey yok. İlaç ver drsem doktorunuza danışmadan her hangi ber şey vermeyin derim. Korkucak bir şey yok. Telaşlanmayın. Havalar soğudu artık, üşütmüştür. Doktoruna götür yazacağl ilaçları kullan. Sakin kal. Panik yaparsan bebeğine bakamazsın.