Çok geçmiş olsun. İçinizi ferah tutun. Benim de 3 aylık bebeğim var. Çalışmaya başladım. İş yerinde kiminle götüştüysem pozitif. Bize bulaşmamıştır diye umut ediyorum. Ancak bebekler çok güçlü oluyormuş. Lütfen sıkıntı yapıp etkilemeyin kendinizi. Sütünüzü düşünün.