OzgE_K Papatyaa_ bebeğimi sağarak doyuruyorum dolaptan çıkartıp ısıttığım sütümü en fazla 1 saat bekletip veriyorum. Fazla beklediğinde bozulabiliyor tavsiye edilmiyır.
Lidya-t Benimki de kıpır kıpır eder vermezsem uyur ama aç olduğunu bildiğim için uyurken veriyorum içiyor. Eziyet etmiyorum aç yani çocuk. Az önce ısıtıp içirdim. Bir saat beklesem açlıktan ağlayacak ne gerek var.
Ozlm_htc Papatyaa_ canım süt tamemen çözüldüyse ve cok sıcak degilse buzlodabına kaldırabiliesin çözüldükten sonra 24 saat buzdolabında kalabilir bebişine içirebilirsin 😊
Papatyaa_ Ozlm_htc bayılıyorum böyle kibar insanlara :) teşekkür ederim canım hayırlı sabahlar olsun 🙏🏻 Bebişim az önce sütünü içti en fazla yarım saat beklettim sıcak suda. Az önce canavardı şimdi kedi oldu uyuyor :)
Melinasmom Papatyaa_ sıcak su dan cıkarın oda sıcaklığında bekler bir iki saat , eğer ısıtmamış olsaydınız dışarda 3 saat dolapta 3 gün buzlukta 3 ay kalabiliyor.
Toprak2509 Papatyaa_ ısıtılmamış olanı 3 saat durabiliyor ki ben onu da göze alamıyorum. Isıtılmışı hakkında bir bilgim yok