neslimmm vallahi canım bende bıktım, bir benimki sanıyordum, 1 yaş 12 günlüğüz, 1 yaşına girdiğimizdem beri gece 4 te uyuyor, tüm ışıkları kapatıyorum uyusun fiye, gözü karanlıpa alışınca gülerek kalkıp, koltuk tepesine tırmanıyor, mecbur peşimdeyim, düşer biryerden diye, enerjim hiç kalmıyor artık..