OmerAlp03 acıkıyordur ben dorduncu ayında ek gıdaya basladım gece uyumadanda gece mamasıyla muz su karıstırıp yediriyorum uyuyor.açsa uyumaz.surekli sıvı onu doyurmaz hep kalkar yemek icin.yani benimki boyle belki baska rhatsızlıgı vardıe doktora gorunun 🌸bebegim ek gıda, meme ve mama ile besleniyor