nurelem bizim doktor onun ilacı olduğunu söylemişti..ama ondan önce ,zeytin yağını sürüp biraz bekledikten sonra tarakla nazikçe tarayın dedi çok zorlamayın yer banyoda birkaç kec yapın tamamen temizlenir dedi..tabi bebek çok küçük değilse ben yaptım geçti tamamen..tabi isterseb ,git ilacını yazdır sağlık ocagindan 😉