Kızlar 1 ay önce normal doğum yaptım daha önce de hemoroidim vardı ama grbelitke ve doğumdan sonra mahf oldum doktor krem ve hap verdi annem yanımdayken kullanıyordum ama annem gitti kullanamadim ve perişan haldeyim kabız oluyorum sürekli ve bugün aşırı derece ağrıyor makatim ve yaniyo gibi kıvranıyorum uyuyamiyorum 😔 Sıcak suya otursam mi rahatlatır belki 😥 Çok zor çok önerilerinizi bekliyorum