Ykt35 oo biri gaz dediyse orda ben varim 😂 kizim.taamm bir kolik tam bir gaz bombasiydiii 3 aylik suan baya azaldi ama ilk 2 ay ağlaya ağlaya şiştim ve birdaha çocuğa aslaaa dedim ☺️ öncelikle milyonlarca gaz damlasi probiyotik kullandim bir suru mama ve doktor değiştim hamaklar salincaklar neler neler aldim noldu hic bisey 😂 ama ne önerebilirimm Nurse Harveys Damla bende ise yaradi baya azaltti yada büyüdüğü için azaldi bilmiyorum ama onu kullanıyorum suan kiraz cekirdekli kemer ve patik var e bebekte mikrodalga da isitip giydirdim baya rahatlattı son olarak elektrikli ve titreşimli ana kucağı aldim gene e bebegin markası keşke daha once alsaymisim gazli bebeklere titreşim aşırı iyi geliyor bizimki ayakta sallanmassa susmazdi aslaa simdi ona birakiyorum baya duruyor öneririm ❣️