Sevgi0220 Ben doktora sormadim oturamıyor diye cunku her cocuk farklidir ,benim cocuk bu konularda tembel alt üst gelmeyi sevmeyen gelince ağlayan biri,onun için belini guclendiremedi oturması için, bebeğin sirt ustu durması, oturmağa faydası varmış siz deneyin.