Benim bebeğimde de oluyo çok araştırdım. Eğer gözleri kapalı bi şekilde ağlıyosa sorun yok bebeğini kucağına alma sessizce bekle, zaten 1-2 dk sonra susuyo. Eğer uyanıkken ağlıyosa alıp sakinleştir. Ama gözleri kapalıysa rüya görüyodur ya da atak haftasıdır