Kizlar benim bebegim 43 gunluk. Dogdugunda sarilik oldu. Iyilesme suresi uzadigi icin bir suru tetkik yapildi ve anne sutu sariligi teshisi kondu. Sik emzirin yavas yavas gececek dedi doktorumuz. Son kontrolumuzde de (geçen hafta) gecmek uzere dedi sadece yuzunde hafif kalmis. Ben o yuzden bugune kadar engec 2-3 saatte bir emzirdim. Hatta son bir haftadir gunduzleri saat basi emmek istiyor emziriyorum. Sorum su geceleri yine 2-engeç 3 saatte bir emzireyim mi yoksa kendisi uyanınca mı emzireyim artık? Ben kaldırınca uzun bi süre uyandırmaya uğraşıyorum hemen kalkmıyor. Ben de bıraksam mı acaba zorla uyandırıp emzirmeyi diyorum. Kilo alımı şuana kadar iyi gidiyor bu arada