Aselduru88 yahu ne nöbeti arkadasım sakin ol ☺️ niye nöbet gecirsin cocuk. Allah korusun
Vücudu kasılıyor mu, terliyormu, ellerini sıkıyormu, nöbet icin bu belirtilerinde olması lazım .lutgen kendini üzme gece gece😊öyle denk gelmişsindir. Norolojik bir rahatsızlığı varmı ki cocugun??