Merhaba hanımlar bebeğim tek yumurtalıkla doğdu 1 yaşına gelene kadar gözlemleyelim inmezse ameliyat gerekecek dedi doktorumuz 1 yaşımıza yaklaştık henüz inen bir yumurtalık yok ameliyat görünüyo şimdilik eğer tumurtalık yukarıda sağlamsa aşağı indirilcek sağlıksızsa alınacak sizde böyle bir durum yaşayan var mı nasıl bi süreç bekliyo bizi bilmek istiyorum en önemlisi de aynısı vardı sağlıklıydı ve şuan normale döndü diye yorumlar okumayı çok isterim ister istemez kafamı takıyorum bu konuya tabii rabbim beterinden saklasın ama psikolojik açıdan ileride sanki oğlum yıpranır gibi geliyor