Melisamom Kızlar merhaba taşınabilir fırın almak istiyorum. Şu an kullandığım luxell marka onun dışında. Memnun olduğunuz markalar hangisi, setüstü olmayacak.Yarın alacağız acil cevap bekliyorum sizden 🤗
gezentianne Melisamom Satayım benimkini😀 Aristonun gri yani inox çoook memnunym 3 sene önce evlenirken almıştk ama taşonacağız ve ankastreli diye bunu satacağım
gezentianne Melisamom Ankastre değil taşınabilir benimki🥰 Yeni ev ankastre diye satmayı düşünüyorm istnnldaym