Annanem pozitif , annem kardesim babam birarada yasiyorlar ve kardesim 4 gün önce bize gelmisti ogluma bakmak icin birkac saatligine. Annemde beni arabasiyla biryere kadar birakmisti Test yaptirdilar ama sonuc henüz belli degil neyse annem de belirti vermeye baslamis kardesimde henüz bir belirti yok. Bende bir belirti yok piskolojikmi bilmiyorum bazen bogazim aciyor gibi geliyor sadece , esiminde heryeri agriyor oglum iyi cok sükür sizce durum nedir endiseliyiz cünkü ben astim
hastasiyim :/