Aklima takilan bir konudan bilgi almak istiyorum arkadaslar.2 bucuk ay once dogum yaptim zor bir dogum gecirdim bebegim hersey guzel giderken dogumda omzunu basiyla yanlayip sikistirdigi icin 2 saat ugraslara ragmen alamadilar acil sezeryana alindim iki dogumu da yasamis oldum toparlanmam zor oldu alt ust dikislerim biraz yipratti. derken artik yeni yeni iliski denemelerine basladik her seferinde kanamalarim oluyor kimi az kanama kimi lekelenme gibi.birkac gun de ara ara surdugu oluyor normal midir dogumdan sonra siz de bir sure yasadiniz mi😟