yamacalimoms 3 4 doktora gittik burdaki bebeğim gayet normal çişini kakasını yapıyor ama pipisinin ucunda su toplaması gibi bişey var doğuştan sunette alınır dediler tıkanıklık yok diyorlar, yaşayan var mi
Lothbrok Evet o sıkıntının adı hidrosel. Arkadaşımın bebeğinde de vardı 1 yaşa kadar bekleyin dediler geçmedi onlar da sünnet ettirdi sünnetle birlikte o da tedavi edildi şu an gayet iyi