İyi geceler anneler 2 ay 18 günlük olduk bebeğimin uyku problemi yok gayet uyuyor gündüz de gece de ama uyurken Ara da uyku da ağlamaya başlıyor 3 4 saniye dudağını büküp biraz ağlayıp tekrar uyumaya devam ediyor sizce neden böyle oluyor rüya mı görüyor anlamadım ki üzülüyorum 😢🤦🏻♀️