Normal doğum yaptım bi kaç gün oldu kırkım çıkalı ama özellikle sol bacağım kalçama kadar ağrıyor ve batıyor hamileliktede vardı bu ağrı doğumdan sonra tekrar başladı ne yapabilirim ve hangi bölüm doktoru buna bakar böyle bi durum başına gelen var mı acaba