Mervegelin93 yenidoğanlarda falan biberonla mama verince ona alışıp memeyi reddediyorlar o yüzden kaşıkla verin biberon kullanmayın diyorlar ama biz hiç mama kullanmadık zaten sadece su veriyorum biberonla o kadar neden memeyi reddediyor şuanda bilmiyorum ama bu yöntemle devam ettirmeye çalışıyorum emmesi için