Mevanurummm cocuk var 2 tane nasil gidecegim ki esim de oorkuyor hastaneden hastalik kapariz yoksa bile diyor cunku 500 600 kişi oluyor genelde cocujlari birakacak kimse de yok esim de oyle hastaneye goturen bi insan değil napcam sasirdim dogal yollarla cozum bulmaya calisiyorum