Funda23 Ben paylaşmıştım emzik için ama linç yedim doğru bulmadı çoğu arkadaş sizede söyliyim yapıp yapmamak size kalmış ama bebeğiniz tükürüyosa tutmayabilir benim oğlum tutmaya çalışıyodu ama kavrayamıyodu maskenin iplerini bağladım emziğin kenarlarına 5 dk öyle ağzında durdu hiç atmadı, ağlamadı rahatsız olmadı olduğunu hissetsem hemen alcaktım ama güzel güzel emdi sonra normal şekilde verdim hiç atmadı ağzından.
sürekli emmek istediği için de olabilir bezi ve kilo alımı normalse düşünmeyin aç mıdır diye göğüslerinizden de anlarsınız aslında çok cıvıksa eğer yetmiyor olabilir