Iyi gecelerr, 19 günlük bebeğim var ve gaz probleminden dolayi uykusundan uyanmalara başladı.Gaz yapıcak hicbir gıda tüketmiyorum.Rezene ve süt arttıtıcı bitki cayi iciyorum.
Doktorum 40 gün boyunca gaz giderici damla kullanma dedi.Fakat bebegimin uykusu bölünmeye başladı.Gazini cıkartiyor fakat basta cok rahatsiz ediyor gaz çıkana kadar cok huzursuz ve agliyorr.
Ne yapabilirmm, Ne önerirsinzz?