ayazlianne mama içen bebeklerin mutlaka almasi gerek. Çünkü 4. Aydan itibaren bebek kendisi kan üretiyor .
Benimki sadece anne sütü aldığı icin ben kullanmıyorum demir içerikli gidalara dikkat ederek oglumasa seyidoğlu nun keçiboynuzu özünü veriyorum aile hekimime danıştım böyle söyledi. Gerekirse 8.ayda kan tahlili yapılır gerekirse ona gore bitkisel damla veririz dedi