Hapy77 Benim bebeğimde çok gazlı bı bebekti yani gazını cikartamadiginda atesleniyordu bı çok damla kullandik , sab , nurse harveys , maflor vs banamisin demedi bağışıklık yapiyor bı zaman sonra bende 40 günlükken bıraktım damlayı kendi si yapmayı unutuyor diye sonra spaya basladik Allah’ıma şükür herşey düzeldi şimdi 5 ayligiz zor dönemler çok iyi anlıyorum Rabbim yardımcınız olsun 🌷