Bu konuda Bilmem kaçıncı postum 😔
cok bunaldım geriliyorum artık
8.aylık olduk 5 aylıkken basladık gayet hevesli yerdi artık kasık sokmuyo ağzına hiç bi sekilde. Oyunla tvle bile kanmıyo acmıyo hiç agzını
elle verince yiyodu ama iki gündür onada direniyo. ZAr zor yedirirsem 5-6 kasık , 5-6 yudum elle ite kaka oda .
KıZdırmayayım diyorum ama kilosu geriden geliyo zaten yemeside lazım cok bunaldım basım ağrıyo artık stres oldum artık napcamı sasırır oldum
sadece emiyor mama hiç kullanmadık. Sütümde ne kadar doyurur onu bilmiyorum 3 saatte falan emiyor arada ek gıda vermeye calısıyorum ama veremiyorum.
Az cok yerdi dün ve bugun hiç yediremedim resmen. Bende sinirlenmeye basladım kızmamam lazım ama kendimi yetersiz beceriksiz hisseder oldum.
Kayınvalidem ben yedirdim iyi yedi deyip duruyo bazen kendi katına indirince . O yapıyoda ben mi yapamıyorum diye moralım bozuluyo iyice . Eşimde yediği iki kasıktır yedirdim diyodur annem diyo.
Pazarteside doktora kontrolumuz var en son 6. Ayda gittik 5 ayla uyumlu kilosu dedi düşük gördü o zamana kadar ortalamaydı kilosu zaten artık düştü ve emeklemeye baslayınca hiç durmucak yerinde hiç yediremicem şimdiden böyleyken . Napcam ben ya ..