EylulumKizim Bebeğim 18 günlük mama meme ikisini bir götürüyoruz mama yediği için su vermelisiniz dediler doğru olan ne veriliyorsa da ne ne kadar nasıl ne zaman vercem suyu
Sarisey EylulumKizim ben sadece mamayla besliyorum doktorumuz gerek yok dedi. 6. Aya kadar vermedim. Ama veren anne cok var. İcinizden geleni yapin. Her mama sonrasi bir cay kasigi kadar verebilirsiniz daha kucuk bebeginiz
Mervegem EylulumKizim anne sütünde verilmiyoda mama yiyen bebege veriliyor diye biliyorum pamukcuk olmasın dilinde diye. Her mama sonrası 1 cay kasıgı kadar verdim ben
Giraysmom20 EylulumKizim doktorumuz vermene gerek yok mamayı suyla yapıyorsun zaten demişti ama oğlumun çişli bez sayısı azalınca her mamadan sonra iki çay kaşığı su vermiştim
Dorukhann Bizde aynı şekil devam ediyoruz. Doktora sorduğum da mamadan yarım saat sonra 1-2 çay kaşığı vermelisin dedi. Bende öyle veriyorum