Kızım bir yaşında çok hırçınlasti herşeye ağlıyor birşey istedi mi vermediğim zaman yada yapmadığım zaman çok ağlıyor kafasına vuruyor yüzüne vuruyor ellerini sıkıyor dişlerini sıkıyor iki hafta öncesinde de yoktu öyle birşey neden öyle oldu bilmiyorum kaynanamlar gönderiyorum bazen acaba orda birşey mi yaşandı da mi böyle oldu anlamadım sesiz sakin kizim gitti yerine bam başka bir kız geldi sanki bu beni çok korkutuyor en ufak birseyde hemen kendini yere atip ağlıyor niye öyle lütfen yardımcı olun